Sunday, November 7, 2010

Goth Boy II (PA)

Whenever i could see the people who dump friend today and get the new one the next day...
i really adore them..


Public Relation ataupun Perhubungan awam ataupun secara ringkasnya PA..
Hmm.. orang kata benda tu penting sangat ..
betol ke??.. Tepuk dada tanya selera..

Aku amat kagum dengan orang yang ada PA yang tinggi...
Macam kawan-kawan yang aku kenal..
Aku akui tahap PA aku memang rendah giler..
Mungkin kalau tegur tu boleh la tapi jadikan someone yang baru knal jadi kwan baik in instant memang x boleh.. hmm...

Ada satu hari tu aku ada citer sumthing kat sumone..
Die cakap kita kena asetif ( tak tahu macam mana nak eja ) . Perlu berani katakan tidak..
Ya aku amat bersetuju dengan dia..
Aku pernah cuba tapi still...#$$%%^^
HMm...

Dan ni jawapan aku yang x sempat aku nak beritahu kat die :..
 I would rather be in pain compare seeing the people i know hurt because of me..
Because they only friend i have although they never admit it.... to say NO to them just make my heart hurt..

Yes i'm tired but it just temporary.. sorry 4 wasting your time that day....

2 comments:

  1. kawan sejati tidak akan pernah berasa jemu untuk mendengar segala keluhan dan masalah rakannya. Walau seberat mana pun masalah kita, kawan sejati akan cuba untuk menolong setakat mana yang dia mampu. Tidak pernah ada istilah jemu jika kita ikhlas berkawan dengan seseorang. Friends forever din. Be strong buddy ! :)

    ReplyDelete