Wednesday, November 10, 2010

UP 1= Ujian Pengesanan 1 = Untuk Pertemuan 1..

"  shh..jawapan nombor 1 ni apa ek ?"... Dengan yakin aku memeberitahu jawapannya A.. walaupun dalam hati langsung tak konfiden..

Begitulah pertemuan pertama yang tak mungkin aku akan lupakan. Walaupun kitorang satu kelas, tapi tak pernah bertegur..dan masa UP1 itulah rasanya aku sedar tentang kehadirannya di dalam kelas itu..hahahaha....
Sebagaimana yang korang semua tahu, aku bukanlah yang jenis peramah tahap hyper... jadi aku kenal sapa-sapa yang tegur aku or pernah terlibat dalam satu event je...


So berbalik pulak pada cerita aku ni.. Serious aku tak tahu apa tapi ada something pasal dia yang buat aku rasa tertarik bila die senyum.. Kalau boleh aku nak tengok die senyum hari-hari..hahahaha.. (agak gatal disitu)..




Lepas exam tu kitorang makin rapat.. Dah boleh gelak sama-sama n gosip sama-sama. Nak dijadikan citer pulak ada satu cikgu tu perlukan seorang wakil lelaki dan seorang wakil perempuan utuk baca sajak dalam kelas dia. Budak-budak semua buat muka ala-ala blur... pastu cikgu pun beralih ke plan B (paksa rela).. Aku lah yang kena n perempuan pulak DIA...(ada jodoh la tu...). 1st time duet baca sajak dengan perempuan..




: tu la saje citer rentetan daripada UP1 aku n DIA...                          
                                                                                                                            to be continue...

3 comments: