Thursday, November 11, 2010

Choicesssss,,,,,,, = Peningggg....!

"  hmm...this or this.....could i get both"......that is the scenario everytime i go to the KFC or McD..

Orang kata hidup ini penuh dengan pilihan... so kita kenalah pandai buat pilihan... tapi macam mana ek nak pandai buat pilihan... kena ambil kursus or  memang lahir dari hati (macam sixth sense tu.. ).... tapikan serious aku bagi tahu.. aku memang sukar untuk buat keputusan..(beberapa tahun dahulu la...)

Bukan apa.. ni semua pasal aku selalu je salah buat pilihan.... so bagi membantu aku buat pilihan terbaek... aku telah merancang 3 strategi...hahaha
  1. suruh kawan aku yang buat pilihan
  2. pilih je yang pertama terlintas (nasib la kalau yang terlintas tu choi)
  3. pilih dua-dua  



:membuat keputusan untuk tidak memilih juga sama dengan memilih untuk tidak berbuat apa-apa  ( renung-renungkan)

No comments:

Post a Comment