Tuesday, November 23, 2010

FIRST SOng.. why SPECIAL..???

" You're way too beautiful girl......That's why it'll never work.....You'll have me suicidal, suicidal....When you say it's over.."


Sape yang hidup sezaman dengan aku mungkin penah dengar lagu nie kan...
lagu nie faymes time aku form 5 (rasanya ).. Lagu tu tajuk beutiful girl dari sean kingston... Walaupun aku suka dengar lagu tapi aku paling susah nak hafal lirik lagu.. paling cemerlang pun boleh la separuh lagu...
adoyai... !!

Masa aku form5 aku jadi ahli majalah editor sekolah... Cuba teka sape yang jadi ketua editor... ehem2.. DIA lah yang jadi.. hahahaha.... (no negative minded ek)..

p/s :Aku jadi ahli editor bukan sebab nak mengorat dia tapi ada senior yang pilih


So sebagai ahli editorial.. ada satu EVENT yang grand yang perlu dilaksanakan setiap tahun... iaitu PHOTOSHOOT TIME !!...


Event tu berlansung la dalam 3 hari... ALHAMDULILLAH semua lancar...
Tapi lepas event tu lagi kitorang sibuk.. nak tempah lagi, nak kutip duit lagi, n banyak r...

Ada satu hari aku n seorang junior  tapi ahli editor gak la kena buat kerja packing gambar... Lepas kelas kena terus pegi bilik majalah... (bayangkan tengah hari orang lain semua tidur kena pegi buat kerja melintasi mentari gunung sahara..! )

Kuatkan semangat pegi la..dalam masa masih yang sama cuba mengikhlaskan diri..  Sesampai aku dibilik istiqamah with the Junior.. DIA n kawan dia pun ada sekali...
(dilema : nak masuk or terus berlagak macho sambil berdiri sehingga dijemput..hmm..)

"Eh, masuklah .banyak lagi kerja ni !" kata kawan si DIA...terus menjawab dilema aku...
packing-punya packing tetiba aku tak ringtone hanset bunyi lagu si Sean ni... So alang-alang bosan cuba la nyanyi sekali... pastu habis chorus aku senyap n ada not berterabur .... kantoi la dengan DIA aku tak
ingat lirik...

"Tak kan lagu tu pun tak ingat..adik kat umah pun boleh ingat .."kata si DIA ..Adush..agak berbisa kata-kata yang dikeluarkan... (rasa macam nak menyorok bawah meja)...  pastu ada lagi DIA cakap.."Meh nak ajar nyanyi lagu tu.." ...

Tersentap sekejap... (dalam hati mahu tapi malu.... hahahaha) ..  pastu aku pun membalas... OK JEW...

hahahaha......
Jadi bermulalah sesi jangan lupa lirik... aku ingat DIA nak ajar main-main.. tapi dia ajar sampaila aku ingat lagu tu.... huish.. tinggi keazaman DIA ni....hahahaha... Yang jadi mangsa budak junior tu pun DIA ajak suruh ikut sekali sampai ingat...hahahaha..

Secara konklusinya tu lah lagu pertama yang aku boleh ingat sampai habis...huhuhu

SO... SPECIALKAH???


 P/s : sekarang dah lupa balik...

Blogger Templates

Blogger Templates

4 comments:

  1. special sepese. haha

    ReplyDelete
  2. kelas ko.... hahaha.. aku sampai skrg takde ingat satu pun lagu english...(sila kesali) sob~sob~

    ReplyDelete
  3. hahaha.... pg la suruh orang aja.. baru cepat sikit ingat...huhuhu

    ReplyDelete
  4. kena dengar selalu baru senang ingat. heee

    ReplyDelete