Thursday, December 2, 2010

WARKAH buat sahabat..

"Entri post kali ni aku khaskan buat yang pernah menggelarkan diri ini sahabat ... Tak pernah berniat walaupun sekalipun untuk melupakan kalian... bahkan jauh sekali untuk membenci kalian.. kerana di minda ini tak pernah terpadam saat duka dan duka kita bersama....."


Hari ini sekeping nota telah dikirimkan kepada aku.. Aku membacanya SAHABAT.. dan terima kasih kerana jujur kepada ku.. Aku begitu menghargainya ..
Kalian berkata KENAPA :

  1. Aku sombong..
  2. Lupa kawan..
  3. Time diperlukan selalu tak ada
  4. Jumpa kawan baru terus tak ingat yang lama
  5. Bajet pandai.
  6. Time ajak keluar selalu je tak ada masa
  7. Tahu study je...
Aku bersyukur kerana ada kawan seperti kalian .. .. .. Tak pernah terdetik untuk menyakiti hati kalian.... tapi terima kasih kerana masih sanggup untuk menggelarkan diri ni sahabat...
Ketahuilah perasaan sebenar diri ini.... Sebenarnya ingin sekali hati ini bersama kalian.. melihat kalian ketawa.. duduk berbincang bersama,... Lupakan sekejap masalah... tapi hakikatnya aku TAKUT..apabila bersama kalian...

Aku TAKUT yang suatu hari nanti aku terpakasa kehilangan kalian.... Aku tak ingin lagi meratapi pahitnya lagi perpisahan... Sudah ramai yang aku sayang telah pergi.. dan aku tak mahu bila kalian yang rapat dengan aku turut akan pergi.. Benar kata orang setiap pertemuan ada perpisahan... tapi cukuplah air mata ini mengalir..

Aku TAKUT bila aku bersama kalian aku akan meyakiti hati kalian.. jadi aku pilih untuk menyendiri... Aku tak bermaksud untuk belakangkan kan kalian selepas kita pernah duduk semeja...

Aku study siang dan malam... kerana aku TAKUT aku tak dapat membantu kalian apabila kalian perlukan aku... dan apabila melihat aku dapat membantu kalian aku berasa puas....

MAAFKAN AKU SAHABAT....
KERANA KETAKUTAN INI KALIAN YANG MENJADI MANGSA
HANYA INI YANG AKU MAMPU KATAKAN...

Blogger Templates

Blogger Templates
Publish Post

    

1 comment: