Friday, December 3, 2010

waiting n waiting... must I or...? ?

" Syukran jazillan ...diucapkan buat semua famili debat kerana sanggup meluangkan masa kalian yang begitu berharga dek semata-mata ingin menyambut befday diri ini...(ceh ayat ala-ala terharu gitu..)..Kek tadi memang BEST...n present tu I LIKE..huhuhu "

Buat sahabat-sahabat di facebook yang mengirimkan ucapan befday.. Ketahuilah bahawa diri ini amat menghargainya dan buat Cik Nabila Borhan yang sanggup menghabiskan kredit untuk mendengarkan lagu befday.. terima kasih banyak-banyak..

Tak lupa juga buat coursemate yang telah menghabiskan duit untuk belanja di restoran No Name... Ada masa kita study sama-sama lagi... Cemerlang la korang... Lain kali tak segan dah...hahahaha

KORANG semua memang terbaik... I LOVE YOU GUYS>>..



Tapi dalam setiap yang hitam ada yang putihnya.. dalam kebahagian ada dukanya... Kerana pada tahun ini aku masih menunggu.... Penantian yang aku tak tahu bila ia akan berakhir.. Tapi malam ni aku rasa agak bodoh kerana menunggu sesuatu yang belum pasti sedangkan dihadapan aku dikelilingi oleh mereka yang mewarnai hidup aku... mereka yang selalu bersama aku... ( YA ALLAH .. Tunjukkanlah aku yang mana ilusi dan yang mana realiti.)

Sedang aku menulis entri ini... aku masih menunggu dan terus menunggu... Ingin saja aku berhentikan masa (ala-ala citer back to the future )... mengharapkan penantian itu berakhir.. Agar tidak lagi aku teragak-agak dan ragu-ragu...  Sesungguhnya hati ini sungguh lemah dalam meyakinkan diri ini...

Should I wait for another year ...??  Argh.... hate this waiting.... But why do I ?. no one force me is it..      (tiba-tiba bermonolog..)..

They the reason i try hard to reach till now but happened that they seem getting further... untill unreachable for me.. Ya Allah sungguh berat ujian ini .. setelah ENGKAU jadikan itu nikmat ENGKAU jadikan itu dugaan..

The day i would end it YOU show me there is hope... and when i try to believe it, it's gone...  PLEASE show me the path .. LEAD me the best way YOU had written for me... Untill then I should waiting....perhaps...

p/s : for someone who is waiting.... don't torture yourself... don't attach to something too long or you will be lost in despair.... (reminder for me and you )..waiting is hopeless....

No comments:

Post a Comment