Wednesday, March 21, 2012

Pergilah ..

Aku bukanlah penulis novel yang gramatis susunan bahasanya,
Aku bukanlah pemikir yang halus bait kata-katanya,
Bukan juga penutur bahasa yang indah tuturnya,
Aku cuma aku,
Insan biasa punyai hati dan jiwa,
Bisa menangis dan juga ketawa..

..dean36..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Lama sudah tidak menulis..


Entri kali ni nak citer pasal a piece of my life..
Supaya pembaca dapat kenal ,
siapa admin sbnrnya..
huahuahua..

Aku hidup sama saja macam kalian..
Mengenal erti hidup melalui pengalaman yang ditempuh..
Mungkin apa yang ingin aku ceritakan kecil sahaja,
Namun tak pernah ak dapat lupakan,
walaupun purnama bersilih ganti...

Apabila bercerita ttg relation nie..
mesti korang terlintas sal couple-couple an..
tapi mmg la nak citer sal relation tapi bukan relation yang macam tu..

Pernah tak korang rasa menyesal..
Kerana aku penyesalan itu akan terus bersemadi..
Bagaimana benci nya aku padanya,
Bagaimana marahnya aku padanya,
Gaduh tu dah jadi macam drama ..
tiap hari itulah yang berlaku..
Sampai aku bosan..
dari suka jadi duka..
klow dlm hubngan tu orang kata memang x da happy ending la...


Hari bersilih ganti dan itulah yang berlaku..
Saat tiba dia pergi jauh dari hidupku..
Rasa bebas ku kecapi..
Rautnya x lagi aku temui..
Namun hati mula bosan..
Sinetron sudah labuhkan tirainya..


Satu berita yang aku terima,
Dia pergi jauh sehingga aku x terjangkau..
Tiada lagi suara dan laungannya..
Hatta mulut gigih mengatakan benci,
Hati pula pedih menahan sebak..
AKu keliru dengan ap yang aku rasa..

Akhirnya ego tewas dek rasa kasih,
Hiba mula dirasa,
Sunyinya dunia mula singgah..
sedih atas hilangnya dia.
Namun sedih apabila x da kenangan indah yang dapt ku ingat bila fikirkannya..
Hanya laungan dan lontaran ego kemarahan semata,
Pergilah...

#sayangilah yang menyayangi..
perginya dia x mungkin kembali..

No comments:

Post a Comment