Sunday, March 4, 2012

Perasaan itu

Hmmm...
Lama sudah rasanya tak menulis..
err... errr.... menaip sebenarnya..
Harapnya semua pembaca dalam keadaan sihat kehendaknya..
Lama x tulis entri bukan sebab kering idea tapi banyak sangat sampai tak tahu nak pilih yang mana..hahaha (cover kes la tuuu...hahaha..)

Jadi entri kali ni tajuk dia "simple" jakk...
Tajuk die "perasaan itu"..
Bersamaan dengan tajuk..
citer entri kali ni pasal admin sendiri.. (pernah ke citer sal orang lain..huhuhu)
Ok fine... no kritik about tajuk entri ep..hahaha

Pernah rasa rindu..
Pernah rasa sayang..
Soalan bodoh kan..

Pernah kita cakap kita rindu..
Pernah kita cakap kita sayang..
Mungkin dalam mesej..
mungkin dalam chatbox senang la..
Bagaimana pula secara live..

Itu masalah aku..
Lidah kelu mulut membisu..
Sering saja aku fikir untuk luahkan..
Namun sekadar berlegar di fikiran..
tak terungkap dek kata-kata..
Ada orang kata tu sebab ego..
Mungkin la kot..

Hmmm...
Ingin sahaja aku berlari dan ucap padanya..
Namun pernah aku fikir..
Jadi lepas itu apa..?
Mungkinkah akan ada lagi rindu..
Mungkinkah akan ada lagi sayang ..
Selepas kepuasan lisan sudah ku kecapi...

Persoalan yang terus jadi persoalan.

Rindu dan sayang kamu... namun x mungkin kamu tahu....
kerana itu aku keliru... perasaan itu cuma lintasan yang celaru...
semoga kamu baik-baik sahaja..

Khas buat kamu sahabat... 

No comments:

Post a Comment